Щоб людина почувалася в дорослому житті впевнено й безпечно, її змалечку треба навчити цінувати неповторність власного життя та життя інших людей. Саме тому одним з пріоритетів школи є формування у дітей основ безпечної поведінки в навколишньому світі та свідомого ставлення до власного здоров’я. Тому, перед тим як провести Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності, були визначені завдання, реалізація яких сприяла б успішному його проведенню: створення безпечних умов для формування всебічно розвиненої творчої особистості; спрямовування навчально-виховної роботи на здоров’язбережувальні технології:
-практичні заняття з евакуації на випадок виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру (пожеж, руйнувань будівель, ускладнень погодних умов) та опрацювання схеми оповіщення учасників освітнього процесу;
–класоводами 1-4 та класними керівниками 5-11 класів проведено з учнями: *позапланові бесіди з питань протипожежної безпеки, безпечної поведінки на вулицях, водоймах, льоду: «Правила поведінки в громадських місця», «Вивчення небезпечних місць на дорогах поблизу школи», «Правила проведення евакуації», «Небезпечні знахідки»
*інформаційні години: «Обережно! Небезпека!», «Убезпеч своє життя», «Безпечне навчання та відпочинок», «Це повинен знати кожен. Перша допомога», «Безпека на дорозі – безпека життя», «Життя людини- найвища цінність. Бережіть його!» щодо тематики з профілактики побутового травматизму, дитячого дорожньо – транспортного травматизму, пожежної безпеки, правил поводження на водних об’єктах, на дорогах взимку, надзвичайних ситуаціях, вивчення основних правил поведінки пасажирів при користуванні метрополітеном тощо;
–відеоуроки обережності в початкових класах: «Подорож у світ безпеки», «Безпечні канікули», які дають змогу задіяти не тільки свідомість дитини, але й її почуття, емоції, вольові якості, що сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу;
-круглий стіл «Вплив куріння, алкоголю та наркотиків на організм людини», основною метою якого було формування в учнів свідомого ставлення до свого життя та здоров’я; популяризація основних правил безпечної життєдіяльності серед молоді; розвиток в учнів життєвих навичок, що мають ключове значення для безпеки повсякденного життя;
-брейн-ринг «Наша безпека» (7 класи) з елементами тренінгу, під час якого розглядались питанння забезпечення безпечних умов навчання і праці учасників навчально-виховного процесу, оволодіння спеціальними знаннями й уміннями, щоб захистити себе в різних ситуаціях, небезпечних для життя і здоров’я людини;
–тренінги «Користування засобами індивідуального захисту» (6-9 класи), основні завдання яких є усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил поведінки в надзвичайних ситуаціях у побуті;
Організовані та проведені різноманітні заходи сприяли засвоєнню учнями навичок практичної безпечної життєдіяльності й усвідомленню, що життя та здоров’я – це найдорожче багатство. А дотримання дітьми правил безпечної поведінки та захисних принципів обов’язково допоможе їм у різних життєвих ситуаціях. Адже людина може запобігти біді, уберегти себе і своїх близьких від небезпеки, якщо буде володіти елементарними знаннями основ безпеки життєдіяльності.