-
ЯКЩО ПОТРІБНА ДОПОМОГА! Безкоштовні телефони “Гарячих ліній” та інше (детальніше)
-
Про порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування). Зразок заяви (детальніше)
-
Правила поведінки здобувачів освіти (детальніше)
-
Рекомендації щодо запобігання насильства
Інформація батькам:
-
Як допомогти дитині яка стала жертвою булінгу ?
-
Як батькам і школі запобігти булінгу?
-
Що робити, якщо ваша дитина – агресор?
-
Закон України щодо протидії булінгу
-
Нормативно-правові документи
-
Кримінальна відповідальність неповнолітніх
Інформація учням:
-
Булінг: поняття, види, ознаки та учасники
-
Відповідальність за булінг / притягнення до адміністративної відповідальності
-
Відмінність булінгу від сварки/конфлікту
-
Як протистояти булінгу ? (поради)
-
Освітній серіал: “Про кібербулінг для підлітків” (Освітній серіал за участі Анни Трінчер та Насті Каменських)
– Що таке кібербулінг, та як зупинити (UNICEF)?:
-
Чи зазнаю я булінгу в Інтернеті? У чому різниця між жартом та булінгом?
-
До яких наслідків призводить кібербулінг?
-
З ким я маю поговорити, якщо хтось цькує мене в Інтернеті? Чому так важливо про це розповідати?
-
Я зазнаю кібербулінгу, але боюся говорити про це з батьками. Якими словами я можу розповісти їм про це?
-
Як я можу допомогти своїм друзям повідомляти про випадки кібербулінгу, особливо якщо вони не хочуть цього робити?
-
Користування Інтернетом дає мені доступ до великої кількості інформації; але це також означає, що я відкритий/а до цькування. Як можна зупинити кібербулінг, не відмовляючись від доступу до Інтернету?
-
Як я можу запобігти тому, щоб моя особиста інформація використовувалася для маніпуляцій або приниження мене в соціальних мережах?
-
Чи передбачено покарання за кібербулінг?
-
Чи є в Інтернеті будь-які інструменти для боротьби з булінгом, якими можуть скористатися діти та молодь?
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
на ІІ семестр 2022-2023 н.р.
№ | Назва заходу | Термін проведення | З ким проводиться |
1. | Тестування «Визначення групи ризику дітей, схильних до суїциду». | Лютий | 6-11 кл. |
2. | Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті». | Лютий | 2-4 кл. |
3. | Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». | Протягом семестру | 1-11кл. |
4. | Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | Протягом семестру | 7-9 кл. |
5. | Перегляд відео презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: Способи розпізнання і захист дитини». | Березень | 3-4 кл. |
6. | Профілактичні бесіди на тему «Як протидіяти булінгу в шкільному середовищі ». |
Протягом семестру |
1-11 кл. |
7. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Березень-квітень | 6-8кл. |
8. | Моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми
«групи ризику», протидії булінгу. |
Протягом семестру | 5-11 кл. |
9. | Виховні години «Гра власним життям». | Березень-квітень | 7-9 кл. |
10. | Виховні години «Ми обираємо життя» (попередження суїциду). | Травень | 6-9 кл. |
11. | Тренінгові заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Червень | 5-11 кл. |
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ
на І семестр 2022-2023 навчальний рік
№ | Назва заходу | Термін проведення | З ким проводиться |
1. | Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Вересень | 5-11кл. |
2. | Імітаційна гра для молодших школярів «Якщо тебе ображають». | Жовтень | 1-4 кл. |
3. | Тестування «Визначення групи ризику дітей, схильних до суїциду». | Жовтень-Листопад | 6-11 кл. |
4. | Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». | Протягом семестру | 1-11кл. |
5. | Години спілкування на тему: «Кібербулінг». | Протягом семестру | 7-11кл. |
6. | Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | Протягом семестру | 9-11кл. |
7. | Перегляд відео презентацій: «Булінг в школі. Як його розпізнати»,«Кібербулінг або агресія в інтернеті:Способи розпізнання і захист дитини». | Листопад-Грудень | 5-11кл. |
8. | Перегляд відеороликів: «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Зупиніться!!! Моя історія про булінг і кібербулінг». | Протягом семестру | 1-11кл. |
9. | Імітаційна гра для учнів «Насильство – це…». | Грудень | 4- кл. |
10. | Міні-тренінг “Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті”. |
Грудень |
2-4 кл. |
11. | Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Грудень | 6-8кл. |
12. | Моніторинг поведінки учнів щодо проявів емоційної нестабільності з метою подальшої роботи з дітьми
«групи ризику», протидії булінгу. |
Протягом семестру | 1-11 кл. |
13. | Профілактичні бесіди «Життя людини-найвища цінність». | Протягом семестру | 1-11 кл. |